Maak kennis met de Beverse kandidaten voor mei 2019: Debbie Vlaeminck

Op 3 april 2019, over deze onderwerpen: Verkiezingen
Campagne 2019

Debbie Vlaeminck

Debbie Vlaeminck is een rasechte Haasdonkenaar, 40 jaar jong en samenwonend met haar zoon in deze mooie Beverse deelgemeente. Meer dan 10 jaar baatte ze een winkel uit in het centrum van Beveren, waarna ze 6 jaar geleden een carrièreswitch maakte en instapte in de vleesgroothandel van haar familie.

In augustus 2018 maakte ze haar intrede bij N-VA door kandidaat te zijn voor de gemeenteraadsverkiezingen. Zij is nu eerste opvolger voor de gemeenteraad en raadslid in het Bijzonder Comité voor de Sociale Dienst.

Debbie Vlaeminck plaats 12 Kamer

Ze wil zich voor U inzetten en ijveren voor een krachtig handhavingsbeleid, want wie een misdrijf begaat, moet streng én consequent vervolgd worden! Zo kunnen we de criminaliteit en misdaad bestrijden, dit voor de leefbaarheid en veiligheid in ons land. We moeten verder blijven inzetten op de vermindering van lasten op arbeid. De taxshift was al een stap in de goede richting.

Tenslotte is ook een beter georganiseerd vervoer een prioriteit! De voorzieningen van de NMBS moeten beter, want er zijn nog steeds belangrijke locaties, zoals Beveren, die onvoldoende service krijgen. Uiteraard zijn er nog meer belangrijke zaken, maar dit zijn alvast 3 speerpunten waar ze volop voor wil gaan.

Als goedlachse mama wil ze samen met de N-VA haar schouders zetten onder een mooi project voor Vlaanderen!